Nieuws WerkSaam

  • Nieuwsbrief uitkeringsgerechtigden april 2018

    Alle uitkeringsgerechtigden hebben in april weer een nieuwsbrief ontvangen.

    Lees verder

  • WerkSaam Westfriesland spoort uitkeringsfraude op

    WerkSaam Westfriesland onderzoekt actief of er in de regio sprake is van uitkeringsfraude. Deze onderzoeken hebben er in de eerste 6 maanden van 2017 voor gezorgd dat 41 uitkeringen werden beëindigd, afgewezen of ingetrokken. Op jaarbasis levert dit een besparing op van € 550.000,-. Er is voor ongeveer € 75.000,- aan ten onrechte ontvangen uitkeringsgeld opgespoord.

    Lees verder

  • Dagelijkse betaling uitkering en onkosten

    Om de kwaliteit van onze dienstverlening richting cliënten te verbeteren, betaalt WerkSaam vanaf 1 mei dagelijks. Dit houdt in dat we ervoor zorgen dat onkosten of uitkeringen dagelijks uitbetaald worden.

    Lees verder

  • Vacature Klantmanager Re-integratie/Ontwikkelcoach

    Wat houdt de functie van Klantmanager Re-integratie/Ontwikkelcoach in?
    De Klantmanager Re-integratie/Ontwikkelcoach bij WerkSaam valt onder de afdeling Leer-werkbedrijven & Arbeidsontwikkeling. Als Klantmanager Re-integratie/Ontwikkelcoach sta je voor de uitdaging om bijstandscliënten, waaronder statushouders / vluchtelingen, voor te bereiden op doorstroom naar de reguliere arbeidsmarkt. Dit doe je middels vastgelegde individuele re-integratieplannen, via activering binnen het leerwerkbedrijf en scholing. Je beheerst een caseload van ongeveer 70 bijstandscliënten.

    Lees verder

Uitgelicht

Subnavigatie