Directeur Marcel Bakker van WIJ Special Media:

"1 miljoen zwangere vrouwen blij gemaakt"

“Bij WIJ Special Media maken we al sinds 1975 de blije doos. Een naam die altijd leuke reacties oproept. Onze doos is een cadeau voor zwangere vrouwen. Er zitten handige en mooie producten in en informatie over wat de aanstaande moeders bezighoudt. Denk aan een pak Pampers, een fopspeen van Bibi en een flesje van Philips Avent. Elk jaar worden er wel 135.000 dozen weggegeven. Zwangeren ontvangen een uitnodiging van ons en kunnen de blije doos dan gratis ophalen bij de winkels van Prénatal. Dit project is voor ons heel belangrijk.

Zorgvuldig inpakken
De productie van de blije dozen werd lange tijd in het zuiden van het land gedaan. Niet heel praktisch voor ons. 7 jaar geleden zijn we daarom op zoek gegaan naar een nieuwe partner. WIJ Special Media koos voor WerkSaam Westfriesland. We hebben nu al jaren een prettig contact en een goede samenwerking. We besteden de hele productie uit. WerkSaam pakt de dozen in en houdt de voorraden bij van alle artikelen. Ze sturen de blije dozen rechtstreeks naar het distributiecentrum van Prénatal. WIJ en WerkSaam zijn gevestigd in dezelfde stad. Als het nodig is, kunnen we snel schakelen. Wij maken afspraken met onze adverteerders over de manier waarop producten en folders worden verpakt in de blije doos. Wij hebben ervaren dat WerkSaam dit heel zorgvuldig doet.

Ondersteunen met ons hart
Wij zijn er trots op dat we in de samenwerking met WerkSaam ook indirect werk bieden aan ongeveer 30 mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Op deze manier proberen wij met ons hart te ondernemen. Afgelopen jaar hebben 2 mensen vanuit WerkSaam bij ons ervaring opgedaan bij de consumentenservice. Voor WIJ Special Media ook heel welkom. Inmiddels heeft WerkSaam al meer dan 1 miljoen dozen ingepakt. Dat zijn 1 miljoen zwangere vrouwen die we blij hebben gemaakt. Een mooie mijlpaal. Op naar de volgende miljoen."

 

 

WIJ Special Media

Uitgelicht